Dostawa i płatności
Opcje dostawy:
- Odbiór osobisty
- Dostawa paczkomatem InPost
- Kurier DPD
- Kurier DHL
- DPD Pickup
- DHL Pop
Uwaga: Jeśli paczka lub taśmy są uszkodzone, to otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera.
Paczkomat:W razie gdy produkt nie zmieści się do paczkomatu, skontaktujemy się z Państwem i paczkę dostarczymy kurierem.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub ewentualnych braków w przesyłce, należy sporządzić protokół, który jest podstawą do przyjęcia reklamacji.
Opcje płatności:
Płatności są realizowane przez portal Przelewy24.
Monitorowanie przesyłki:
Status przesyłki można monitorować na stronie internetowej wybranej firmy kurierskiej, wpisując nr Tracking przypisany do złożonego przez nas zamówienia.
Co zrobić, gdy kurier nie zastał nikogo w domu?
Paczka dociera do odbiorcy zazwyczaj kolejnego dnia po jej nadaniu. Firmy kurierskie podejmują zazwyczaj 2 próby doręczenia przesyłki do adresata. Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem, powinien zostawić awizo zawierające informację o kolejnej próbie doręczenia, a także numer telefonu, na który można zadzwonić, aby ustalić datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Awizo powinno zawierać także adres, pod którym można ewentualnie odebrać przesyłkę osobiście.
Gdyby podczas kolejnej próby doręczenia kurier ponownie nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, to przesyłka będzie czekać na odbiór jeszcze przez kilka dni w magazynie firmy kurierskiej, a następnie zostanie odesłana do nadawcy.